چهارشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۸۸

سلام همه آقايان!

سلام آقاي نيروي انتظامي!

من يك مسلمانم. شايد نه يك مسلمان خوب، ولي نمازم را مي­خوانم، روزه­ام را مي­گيرم و سعي مي­كنم دروغ هم نگويم. من اوباش و اغتشاش­گر نيستم و حتي كبريت هم در جيبم ندارم تا جايي را آتش بزنم. من باتوم و زنجير ندارم تا شيشه بشكنم و حتي مثل برادران فلسطيني كه البته در حال حاظر تعدادي از آنها مهمان ما هستند و كتكمان مي­زنند، سنگي هم در دست ندارم تا پرتاب كنم.

سلام آقاي شوراي نگهبان!

من راي داده­ام. مثل خيلي­هاي ديگر كه راي داده­اند تا اوضاع تغيير كند. من حتي چند نفر را كه 30 سال بود راي نداده بودند تشويق به راي دادن كردم. در ضمن بهتر است بدانيد من به آقاي موسوي راي دادم. همه اطرافيان و دوستان و آشنايانم هم همينطور. بنابراين به من حق بدهيد وقتي اسم كس ديگري از صندوق بيرون ميايد تعجب و حتي اعتراض كنم. بخصوص وقتي شما آقاي شوراي نگهبان را همواره در حال دل و قلوه دادن و گرفتن با يكي از نامزدهاي محترم ديده­ايم.

سلام آقاي صدا و سيما!

من ديدم كه جمعيت با آرامش كامل و حفظ احترام افراد دخيل در قضيه راهپيمايي كردند. آنهم نه صد نفر و دويست نفر بلكه حداقل يك ميليون معترض، زن و مرد، پير و جوان. و باور كنيد آقاي صدا و سيما، هيچكدام از ما اغتشاش­گر نبوديم. ما با منافقين و سلطنت­طلبها تماس نگرفتيم و دستور آتش زدن جايي را از تلويزيون بي­بي­سي و صداي آمريكا نگرفتيم. ما فقط رايمان را مطالبه كرديم، نه چيز ديگر. بنابراين به من حق بدهيد وقتي صحبتها و مصاحبه­هاي يكطرفه را مي­بينم و مسوولين را كه مي­گويند چرا مخالفان به اصول و قواعد دموكراسي! پايبند نيستند و بايد از راه قانوني وارد شد و قس عليهذا تا سر حد جنون عصباني و افسرده شوم و عطاي رسانه ملي را به لقايش بخشم.

سلام آقاي وزارت كشور!

مي­دانم اينروزها سرت خيلي شلوغ است ولي باور كن اگر براي تجمعات آرام مجوز صادر مي­كردي شايد سرت كمي خلوت­تر مي­شد و ديگر نيازي هم به آوردن هموطنانمان از شهرهاي مختلف براي سركوب ما منافقان! نبود. ديگر لازم نبود به هر كدام ماهي، ببخشيد روزي دويست هزار تومان بدهي تا ما را كتك بزنند. باور كن ما اصلا كتك­خورمان ملس نيست و كلا اهل اين حرفها نيستيم.

سلام آقاي مجلس!

حالتان كه خوب است؟ خدا را شكر راحت هستيد و غمي به دل راه نميدهيد. اصلا هم برايتان مهم نيست آن بنده خدايي كه به هزار اميد به شما و هم­پالكي­هايتان راي داده است الان كتك خورده، تحقير شده، عزيزي را از دست داده يا حتي فقط ترسيده. شما البته كارهاي مهمتري داريد مانند پي­گيري بيهوده جريان يك­ميليارد دلار يا در ركاب بودن در سفرهاي استاني. بنابراين زياده عرضي نيست، به كارتان برسيد.

سلام آقاي كيهان!

تو اينروزها از همه پركارتري، بنابراين خدا قوت! گذشته از همه مسووليتهايت، من مطمئنم كار سازماندهي برادران بسيجي و لباس شخصي بر دوش شماست و بابت اين كار هم ريالي دريافت نمي­كنيد. واقعا دست مريزاد به اين همه خلوص نيت كه در كنار وظيفه سنگين توجيه آرا، پرونده­سازي براي فعالين سياسي و بازجويي و اعتراف­گيري از دستگيرشدگان، اين مسووليت را هم پذيرفته­ايد. البته اطمينان دارم برادرمان فارس نيوز و خوهرمان رجانيوز و البته صدها نيوز ديگر هم كمكتان مي­كنند كه دست همه آنها هم درد نكند.

سلام آقاي رييس­جمهور محبوب و مردمي!

ابتدا بگذاريد تبريك عرض كنم. تبريك به خاطر اينكه در يك انتخابات آزاد و عادلانه، با اختلاف بسيار زياد رقبايتان را پشت سر گداشته­ايد، آنهم بدون اينكه حتي يك ريال از بيت­المال هزينه كنيد، كه البته كليه اسنادش هم موجود است. البته پخش پول و دوچرخه در سفرهاي استاني، دادن سهام عدالت در زمان نزديك به انتخابات، توزيع سيب­زميني رايگان، استفاده از هواپيما و هليكوپتر دولتي در سفرهاي تبليغاتي و ساير اين موارد كه اصلا قابل گفتن نيست. اولا بخش عمده­اي از اينها شايعه است، مانند شايعه مفقود شدن سيصد ميليارد تومان در زمان شما در شهرداري تهران، يا همان يك ميليارد دلار پول نفت، يا حتي اين شايعه جديدتر ده ميليارد دلاري. اينها را مخالفان نظام مي­سازند، مثل آقاي شهرداري يا آقاي ديوان محاسبات و سازمان بازرسي. بنابراين شيريني اين پيروزي را با اين حرفهاي صد من يك غاز در كام خود و دوستان تلخ نكنيد. مهم اين است كه آقاي ونزوئلا و حزب­ا.. لبنان و روسيه، كه البته در اين ميان هيچ نفع و چشمداشتي هم ندارند، به شما تبريك گفته­اند. بنابراين با قدرت جلو برويد، موانع موجود را از ميان برداريد و ما خس و خاشاك را هم جارو كنيد.

سلام آقاي رييس بزرگ!

واقعا خوشحالم از اينكه مي­بينم پايه­هاي حكومت خود و آقازاده را هر روز مستحكم­تر مي­كنيد. آقامجتبي را عرض مي­كنم. حتي شنيده­ام قدري پول خرد، در حد دو ميليارد دلار؛ به ايشان داده­ايد كه تمرين كنند تا فردا كه صدها ميليارد دلار زير دستشان مي­آيد حساب دخل و خرج خودشان را بتوانند نگه دارند اما امان از اين دولت خبيث انگليس كه حساب ايشان را بلوكه كرده! البته نگران نباشيد، بالاخره شما نه تنها با انگليس، كه با همه كنار مي­آييد. مهم حفظ نظام است، منابع و منافع ملي كشور، جان و مال و ناموس مردم، آثار باستاني و محيط زيست، اعتبار كشور و ايرانيان، نخبگان علمي و روشنفكران فداي يك تار موي نظام مقدس ما. ولي شايد قدري هم احتياط لازم باشد. اينطور فكر نمي­كنيد؟ البته جسارت مي­كنم ولي فكر اعتراضات دامنه­دار مردم را كرده­ايد؟ تا كي مي­خواهيد برادران لباس شخصي را دور از خانواده و در اين محيط پرتشنج نگه داريد؟ تا كي مي­خوايد بزنيد و بكشيد و زنداني كنيد؟ اگرچه در اين مدت مساحت تعداد زندان­ها با همت دوستان زياد شده است ولي بالاخره ظرفيتشان پر مي­شود. براي ا.. اكبرهاي شبانه چه فكري كرده­ايد؟ براي ريزش نيروهاي بدنه نظام مثل سپاه و نيروي انتظامي چه فكري كرده­ايد؟ براي عدم حمايت مراجع و روحانيون چه انديشيده­ايد؟ بعضي­ها عقيده دارند هركدام از اين حوادث تركي است در ستونهاي حكومت شما و احتمالا آقازاده. بنابراين نظر شخصي من اين است كه قدري بيشتر احتياط كنيد. بازهم اميدوارم جسارت مرا ببخشيد و بنده را نكشيد.

و در نهايت سلام آقا و خانم مردم!

مي­دانم خسته شده­ايد، زخمي و كشته داده­ايد، از توبيخ و اخراج از محل كار و زنداني شدن خودتان و خانواده­تان مي­ترسيد ولي واقعا تا همينجا هم دست مريزاد! تركي در شيشه انداخته­ايد كه با هر تلنگر گسترده­تر مي­شود و روزي شيشه عمر اين ديو جبار مي­شكند. روزي مي­رسد كه ديوارهاي شهر ما نه به اسم شهيد لاجوردي يا خالد اسلامبولي يا عماد مغنيه، كه به اسم شهيد ندا صالحي شناخته مي­شود. در برابر اين همه بزرگواري و شجاعت و يكپارچگي، بايد سر تعظيم فرو آورد. پس بجاي خداحافظ دوباره مي­گويم: سلام مردم ايران.

۱ نظر:

سزباز امام زمان گفت...

سلام شهيد آينده
به نظر ميرسه كه همه جا رو خوب ديدي فقط حواست نبوده كه رئيس بزرگ فقط رئيس بزرگ نيست بلكه نائب امام زمان هست و نائب معصوم يعني خليفه خدا بر زمين. و ملك خدا هم ترك برداشتني نيست
حالا مواظب خودت باش
چون اگر به دست برادران گمنام امام زمان دستگير و راهي بهشت نشوي حتما خدا عقوبت كار شما را بي پاسخ نخواهد گذاشت
و من الله توفيق
يكي از گمنامان امام زمان